Setlist Europe tour 2019

I hope all fans have bought those tickets as they wanted.
Of course Loreena will present new album songs but older also. Which of them would you like to hear? (If you would have some impact on it?). Let start form me
1) Skellige

2) Night Ride Across The Caucasus

3) Stolen child

Original Post

Please please sing She Moved Through the Fair.  It is so beautiful when you open your shows using this song.  Also, thank you for playing Dark Night of the Soul at your last concert, I hope you might choose to sing this one as well.  I will be at many of your concerts for the first leg of your EU tour and will love whatever you want to sing.  

Have you ever thought of making available recordings from the concerts ( I mean besides the ones you have already released), I would def by them on vinyl.  Especially ones from the mask and mirror tour and the visit tours, and book of secrets.

I am still hopeful that you will be able to do a Christmas concert one day in Montreal or New York City. These cities  would be perfect places.  Especially Notre Dame in Montreal.

About the set list, I'm sure she'll play many songs from her back catalogue..expecially during second set. I wish she'll play the whole new album. If there is a song from her back catalogue that I wish to listen to it live, it is Beneath a Phrygian Sky. That's an amazing song that I hope to get the chance to listen during the tour

Dreamingmydreams il biglietto che hai fatto ,se è acquistato da un'altra persona per aiuto( invece per es. è tuo) , poichè il sito  non permetteva altro nominativo ,sull'email che  l'altra persona riceve e poi te la invia ,quando ricevi l'e_mail ,su di essa risulta per iscritto l'acquisto con quell'altro nominativo, >>>>>.il vero  tiket. cartaceo sara' spedito per posta a casa dell'acquirente ? Ossia ,l'acquirente deve attendere  ? ((...;perchè se fosse sufficente l'email col n° di posto etc, si potrebbe stampare ,anche se si pagano quelle 15 E. in piu' ,.; e se quel biglietto si perde per strada ? (essendo per es. che la persona si sposta dalla sede e altri potrebbero prendere quel tiket cartaceo)

Dreamingmydreams nella primavera del 2017  L.M.  alla prima canzone  ,era lei ,non poteva esserci un'altra cantante al suo posto.Quella canzone ; poi c'era anche quando non cantava ,era lei ,si sentiva la sua presenza all'arpa  ; mi manca l'elenco della scaletta ,perchè c'era una canzone particolarmente profonda .

================================================================

Allora ,adesso che ho avuto un po' di tempo per cercare ,ho trovato che il video che avevo visto su Youtube per la 1° canzone aveva per titolo  " Loreena McKennitt Asheville NC Oct "

il 2° video (dove lei suonava solo  l'arpa senza cantare )  era questo " Loreena McKennitt @ Paris 2017 - Between the Shadows "

la canzone profonda  

Loreena McKennitt - The old ways

nota : non ho postato i link perche' ho constatato che ostacolano la visualizzazione .

Se fosse per me ,non scarterei nessuna canzone del concerto del 2017

Add Reply

Likes (0)